tisdag 5 januari 2010

Inga nyårslöften dock

Men en väldig begåvning döljer sig i denna ovårdade kropp.
Jag gillar titeln på min blogg. Frågan som ställs är om det fortsättningsvis är en passande titel.
Jag vet inte om det har att göra med att det är nytt år, men målet är att enkom den begåvade delen skall kvarstå.
Kalla det beach 2010 om ni vill.
Jag kallar det nödvändigt.

Inte nog med att kostprogram påbörjats. 1400 kcal per dag denna vecka (en dag har gått och jag är hungrig!), utan jag plågar mig mer än så just nu.
För er som varit med ett tag vet att det fanns en anledning till att jag startade denna bloggen.
Nu är vi där igen.
Detta har inget att göra med det nya året. Jag har helt enkelt fått en knäpp och utmanat mig själv.
En biprodukt av nämnda utmaning är att jag har svårt att sova.
Klockan är strax efter halv sex.
Jag är vaken.
Och pigg.

För övrigt skall Volvon besiktas idag.
Det är ingen idé att hålla några tummar.
Möjligtvis för att de inte ska skratta.

1 kommentar:

  1. hahaha ja jag förstår inte hur du kan hoppa upp ur sängen sådär. Vaknar före mig utan att jag behöver sparka på dig. Me like!
    puss

    SvaraRadera