onsdag 25 mars 2009

Har ni tänkt på det här med begonior?

Det går tidvis riktigt bra måste jag säga.
Nyttig mat, mycket bönor och keso, vilket tidvis resulterar i sämre väder, men magen börjar vänja sig. (Det myckna tuggummituggandet gör ju sitt till det med)

Den konstanta känslan är att jag har för mycket blod i nikotinomloppet, men jag antar att blodkärlen först och främst är till för just blod.

Arbetsdagen flöt på bra. Omnumrering av kassorna flöt på utan minsta bekymmer. Kände mig smått lycklig när jag stod med Kjell från InfoCare i serverrummet. (Av ingen annan anledning alltså...)

Ledig dag imorgon, morgonpromenad med familjen, sen ett kort statuskoll med Kjell innan det bär av till K-holm och svärfar som varit gräsänkling ett par dagar och kanske behöver lite sällskap.

Sista påsen Onico väntar.
Frågan lyder: Hur kommer Rasmus och, framför allt, hans humör må imorgon bitti, då inte ens något substitut finns.

De tre kanske mest hatade orden i historien (inte i detta fallet, men i många andra):
To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar