måndag 23 mars 2009

Humör? Ja

Ännu en arbetsdag avklarad. Humöret är dock inte på topp. Väldigt lättirriterad, något som familjen fått lida av, både nu och igår kväll.
Det har gått åt en dosa Onico också, så blev det med det substitutfria =(

Det är till och med svårt att stava till ordet koncentration. Att fokusera på en sak på jobbet är omöjligt, det springs fram och tillbaka.
Lägg till det att talet inte fungerar. Min tunga väger runt 12 kilo skulle jag tippa.
Ett jävla gift man proppat kroppen med!

Renlevnaden fortsätter utan avstannande, den kära hustrun ska få ett kostprogram från sin tränare, så det är bara för mig att haka på det också.

Nån som trodde detta? Jag. Rasmus. Gymkort (som faktiskt används), nikotinfri, samt nyttig i allmänhet.
Det är inget skämt mina damer och herrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar