lördag 21 mars 2009

Välkomna!

Okej, here we go. Ännu ett försök att bli fri från nikotin-Djävulens klor.
Tidigare försök har gjorts, på olika sätt, i olika situationer. I alla fall, fiasko!
Sedan 10 minuter är den, förhoppningsvis, sista dosan slut, den, förhoppningsvis, sista prillan är urlagd.
Sitter förberedd med en dosa Onico. Bluffsnus. Tänkte att det kan vara bra att ha om suget blir alldeles för stort. Men målet är att sluta "cold turkey". Mycket vatten ska vara bra har jag hört.

Väntar på en hantverkare som ska kolla på badrummet, efter det iväg till en av dessa patenterade lördagkvällar på Coop Forum. Tillbringande av kväll bredvid en snuskyl. Bring the fear!!

Min tanke är att jag ska, på detta vis, skriva av mig abstinens och liknande fysiska och psykiska obehag.

Jag skriver för mig själv, fastän jag vet, att sånt kan kallas ensamhet.
Vem som helst är dock hjärtligt välkommen att följa med på resan. Nu åker jag!

1 kommentar:

  1. Blir en bra start för dig inför kostomställningen. Vi får hjälpa och stötta varandra, om ngn sviktar får vi peppa.
    puss

    SvaraRadera