lördag 22 augusti 2009

Droger och godisremmar

Första arbetsdagen efter några dagars sjukfrånvaro. En patenterad lördagkväll till 22.30.
Lugnt. Lugnare. Lugnast.
Kan tänkta mig att det rörde sig lite nere på stadens Augustifest.
21.15 kom styrkan från Coops happening i nyss sagda evenemang och lämnade överblivna varor och material. De hade haft roligt.

Familjen A hann med en kort sväng dit på förmiddagen, karusellåkande, foppatoffelshandlande, munkätande med mera, med mera, innan dottern tog ytterligare ett varv bland marknadsstånden med farmor.

Nu ska det sovas en stund. 9.45-22.30 innanför murarna imorgon.
Man kan säga att jag vet vad jag gör under söndagen.

För övrigt har jag en stark misstanke att det är LSD i munkarna på marknaden.
Dottern gick upp vid 7.30, hon håller fortfarande igång, dryga 15 timmar senare, med oförtruten kraft.
Jag åt ingen munk. Jag är trött.

1 kommentar:

  1. låter mer som extacy än lsd tycker jag...
    //
    Lasse

    SvaraRadera