söndag 16 augusti 2009

Och i morgon ska det klättras.

Huvudvärk.
Inte så det smärtar, men ett sådant där otroligt enerverande tryck över hela skallen.
Dessvärre kan jag ju inte sjukskriva mig från ledigheten, så den har pågått för fullt hela helgen.
IKEA i lördags. Skåp, handfat, skåp, skåp och toalettsits.
Dessutom:
Lördag 15.47. Inpulsanfall.
Utan tvekan offrades eftermiddagskaffe, herr och fru Arvendal satte sig i bilen för färd in till Norrköping.
Klockan 17.35. Åter i Björkebo med en nyinhandlad 22-tums televisionsapparat med tillhörande väggfäste.
Så nu har fröken Arvendal en egen liten "myshörna" i sitt rum.
Mycket uppskattat av personen i fråga.

Villa förlorade i premiären mot Wigan. 0-2.
Jag är övertygad om att detta var ett sätt att vagga in resten av Premier League i en falsk säkerhet. Nu följer, med mer eller mindre sannolikhet, 37 raka vinster.
Fabian Delph, med nummer 16 på ryggen, fanns i alla fall med i startelvan. Enligt rapporterna gjorde han en godkänd match. Intentionerna fanns, men tyvärr inte kvaliteten i alla lägen.

Nu väntar vi in Spanska supercupen, visserligen utan en viss Z.Ibrahimovic, men säkerligen väldigt sevärt ändå.

För övrigt så känner jag att jag kanske bör kommentera rubriken.
Jag ska göra viss genomgång av rörposten på jobbet imorgon, vilket innebär en hel del korgåkande, samt en hel del stegklättring.
Inte riktigt min sort av kopp av te, men det är nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar