torsdag 3 september 2009

UPDATE!

Tiden går fort när man har roligt.
Vilket i och för sig betyder att ni alla haft jättetråkigt eftersom jag numer är fruktansvärt dålig på att uppdatera.

Har precis sett Män som hatar kvinnor. Äntligen. Den har stått i hyllan ett tag och väntat.
Bär mig lite emot att skriva detta, det kan nämligen ligga mig i fatet, men jag känner mig därtill nödd och tvungen.
Hon har fanimej alltid rätt.
Ja, Natalie alltså.
Hon borde blivit polis, bara på intuition.
Efter 27 sekunder av filmen, eller åtminstone när handlingen var presenterad, så hade hon löst fallet. Det är jämt så. Skrämmande.

Ni facebookvänner känner redan till det, men hypokondrin flödar på jobbet. (Jag hävdar alltid att det är inbillning när folk sjukskriver sig).
Fläskpest och brutna tår, eller möjligtvis en blånagel. Åsikterna går isär.
Tunt om personal har det varit i alla fall, men det ordnar sig oftast.

Långdag imorgon, 10-22.30. Hinner förhoppningsvis få lite gjort på den tiden.
Ska se hur sjukdomsläget är i veckoslutet, skulle behöva lite ledigt på fredag. Behöver få några saker gjorda hemma också.

För övrigt så har Canvey Island FC kvalplatsen till League One klart inom räckhåll. Hade en rejäl svacka i mitten på säsongen, men nu på slutet har det gått som tåget.

Fast in real life (ser inte riktigt skillnad visserligen) så harvar de på i den engelska motsvarigheten till svenska korpen.
De har, helt enkelt, inte anställt en kompetent manager =)

1 kommentar:

  1. fan vad nice! häftigt om du tar upp dem!! :)

    själv så spelar leeds i ccc nu! :)

    SvaraRadera