söndag 19 april 2009

1177

Barn brukar få klistermärken när man varit hos farbror doktorn. Tindra också.
Idag fick hon inte något klistermärke.
Hon fick ett kortspel.
Motsvarande "för lång och trogen tjänst". Tredje besöket på två dagar.

I morgon bitti, lungröntgen på sjukhuset.
Inte utan att man börjar bli lite orolig. Det har ju hållit på länge nu.
Utredningar och mediciner och fan vet allt.
Vi märker ju hur jobbigt det är för henne med denna hostan och tunga andningen.

Visserligen jobbigt för oss också, men det är i högsta grad ett sekundärt problem.

Underligt det där.
När man är frisk vill man ha allt.
När man är sjuk vill man bara bli frisk.

Nattjobb väntar.
En sosseportfölj (läs: bärkasse) full med papper.
VAB i morgon, men detta måste bli gjort.

1 kommentar:

  1. jag vet rasmus, förlåt. jag är besviken på mig själv över den i princip uteblivna orangea färgen. men det va fina bilder väl?:)

    säg åt määts att sluta va anonym. alla vet ju att det är han ändå.

    jag antar att du såg sporten på tv4 ikväll. jag undrar fortfarande vem "lill jihde" på kanonlistan var....

    SvaraRadera