torsdag 30 april 2009

Tänd eld på något!

Jodå, mjölksyran levererades som beställt under taksättningen i badrummet.
Som efterrätt till detta tar vi en rejäl träningsvärk idag.
Jag är inte helt träningsovan, men det var väl den onaturliga vinkeln.
Sen är jag kanske inte så van vid att jobba när jag jobbar heller.

Fördel United i semifinal 2, egentligen inget att säga om. Någon form av klasskillnad igår.
Lägger härmed till en spelare till kategorin överskattad: Emmanuel Adebayor. Visst, han gör mål, men vad gör han annars? Om han överhuvudtaget tar en löpning så kan du ge dig på att han springer offside.
Känner absolut ingen glädje, tvärtom, över Uniteds vinst.
Men Wayne Rooney kan vara världens bästa fotbollsspelare.
Ronaldo och Messi och Ibrahimovic i all ära. Men jag blir, tro det eller ej, glad av att se Rooney spela fotboll.

Nu undrar Natalie om vi ska se "Pregnant man" ikväll.
Hujedamej! Den sortens rysare klarar inte jag av.
Konstanta mardrömmar klarar jag mig utan.

Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar