torsdag 2 april 2009

Alive and kicking!

Nyligen hemkommen från Coop Forums KickOn.
Mycket trevlig kväll.
Något mer än måttliga mängder av malt- och druvdrycker har intagits.

Sammantagen känsla efter kvällen: Lycka.
Underbara människor jag jobbar med, riktigt roligt ikväll.

R - Underbart framträdande. Du är en klippa!

Det enda att klaga på: Nästa gång ser jag gärna att jag får veta tidigare än dagen innan att jag ska hålla i en del av presentationen, samt att jag gärna får veta tidigare än 3 timmar innan vad jag förväntas att prata om.

Har absolut inga problem att prata inför folk generellt sett. Men att prata inför 50 pers och improvisera, utan att egentligen veta vad jag ska prata om är ingen hit direkt.

Spontan ruskänsla just nu.

2 kommentarer:

  1. okej..vill jag ens veta vad han har gjort?!

    SvaraRadera
  2. Hej lilla fyllo. Du vet det inte en men snart ska jag gå ner och väcka dig och släpa med dig ut på en promenad.
    puss älskling

    SvaraRadera