måndag 27 april 2009

Erbjudande: Se en peng i en mugg. 5:-

Följande telefonsamtal ägde rum idag, vid klockslaget cirka 15.30:
-Välkommen till Coop Forum, Rasmus.
-...........(tystnad)
-Hallå?
-Jag vill bara säga det att jag inte tycker om det där ni börjat med! (viskande, aggressiv ton)
-Nej, okej? Vad för något?
-Att ni har folk sittande bland kundvagnarna och tigger pengar!
(lite mer aggressivt)
-Ok, men det är ju inte något som sker i vår regi. Utan faktum är att jag precis fick en påringning utav personalen och är på väg ut för att flytta på dem.
-Jag tänker inte handla mer hos er om ni fortsätter med det där! (närmast skrikande)
-Nej, men snälla du, det förstår du väl att...
-HEJ DÅ! (klick)
Man har fasen ett underhållande jobb ibland.

I morgon borde jag vara ledig, men å andra sidan så måste jag hinna med massa saker som jag inte hinner med när jag hinner med massa annat.
Blir till att smita in bakvägen lite diskret och låsa in sig.

Är det förresten någon som vill ta passet i kundvagnsbåset i morgon så meddela mig.

3 kommentarer:

  1. Folk är f-n knäppa, men har man jobbat inom service så vet man det. Luktar gör de också (en del iaf)

    SvaraRadera
  2. moahahaha!

    förväntar mig ett blått schema snart:)

    annars kan jag ta passet i morrn, men bara om det är fint väder:)

    SvaraRadera
  3. härligt! ni kanske kan flytta in dem till charkavdelningen? så kan de få en salami..:)

    Mats

    SvaraRadera