måndag 13 april 2009

Vilse i min egen trädgård

Hela dagen framför sig.
En värld full av liv.

Börjar med ett kostprogram från Nautilius idag.
Var skeptisk till en början, men det är god mat och färdiga recept.
Jag trodde det skulle vara alger och såna grejer, men nej.
Jag kommer få grilla i fortsättningen också.

Full fart i trädgården dessutom, bara solen kommer fram lite mer.
Åka och handla lite jord och växter tänkte jag.
Sen ska jag försöka få loss alla trasiga plattor i gången.

Natalie har hittat ett fågelbad (vi hittar saker hela tiden på tomten och i uthuset), tror det kan bli snyggt. Ett stort minus bara.
Det är ju för fan till för fåglar.

Jag vet att ni tycker jag är larvig, men de där flygande (hur naturligt är det btw) varelserna är ute efter mig!

Promenad, sen frukost, sen är nog solen varm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar