torsdag 16 april 2009

Walcotts mål var rätt snyggt det med

Återigen en dag ledig i morgon.
Eller ledig och ledig.
Jag får inte betalt.

Hjälpa svärfar köra sopor till tippen, därefter fira morfar som fyllt 76.

Mycket på jobbet nu.
Del 2 av efterforskning och sammanställning närmar sig slutet.
Lär nog ändå bli mer att göra i det fallet så småningom.
Kassorna går sönder på löpande band.
Visma Retail. Me don't like!

Angående Champions League då.
Som min anonyme (du blev avslöjad av FM dock) kommentator så skarpsynt noterade så analyserade jag givetvis rätt.
Man Utd gjorde 1-0 efter 6 minuter. Enligt rapporterna hade inte Porto någonting att säga till om sen.
Jag valde efter 10 minuter att byta till Glenn Strömberg.

Som sagt, scenariot i stort blev rätt.
Emellertid var det svårt att gissa att Ronaldo skulle göra som han gjorde.
Jag är inte religiös.
Men Herre Djävlar vilket skott!

3 kommentarer:

  1. hade bara ronaldo spelar i ett bättre lag säg.... leeds tex så hade han vart mkt bättre! :)

    o walcotts mål var snyggt med cescs framspelning var gudomlig!

    SvaraRadera
  2. tja, kul å se din blogg... haha ses kanske på jobbet imorn...

    kolla:
    amaliaeklund.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. fan uppdatera nu! :)

    SvaraRadera