onsdag 22 april 2009

En elefant balanserade

Har varit på återbesök hos doktor Andrae.
Egentligen stavas Andrae med æ. Men jag vet inte hur man skriver det.

I alla fall..
Han backade ett steg, drog in två mediciner, tog tillbaka en och la till ytterligare en.
Återstår att se vad som händer.
Ta i trä, men just nu är mår ju dottern skapligt.
Förutom en extrem trots, men den går förhoppningsvis över någon gång.

Feberfrossa och huvudvärk. Snorig och ont i halsen.
Ja, nu pratar jag om mig själv.
Ledig dag idag.
Räknar med att vara fit for fight i morgon igen.
Fortfarande lite för mycket att göra, både hemma och på jobbet, för att hinna vara sjuk.

Om jag vore politiker skulle jag införa trettiotimmarsdygn.
Eller åtminstone åttadagarsvecka.

1 kommentar:

  1. härligt med mediciner! not!

    haha, jag vill ha mer timmar att sova ¨på så fixa du det där! :)

    mats

    SvaraRadera