lördag 25 april 2009

...och han är såå lycklig!

Det är inte utan att jag känner mig lite som tjuren Ferdinand.
Fast det är klart, min mamma är ingen ko.
Sen kan jag inte lukta på blommor heller.

Känner mig lycklig. Och trött.
Nej, inte därför. Barntillåten anledning.
Har ätit en underbart god pannacotta med jordgubbssås.
Ja, vi går på ett kostprogram. Detta ingår inte.
Men det är ju så gott.

Tröttheten beror troligtvis på värmen och obefintligt intagande av vätska.
Har inte blivit så mycket gjort i trädgården idag
(inte så mycket=ingenting alls), stor del av dagen bestod av Trisskrapfest på Coop. Miljonvinsterna uteblev dock.
En kort promenad har hunnits med också.
Frun är däremot i klass med Fylking/Aschberg, hon har gått 2 mil idag.
Imponerande.
Tyvärr är ju hennes skoskav ganska imponerade de också.

Bör hinna med ett ryck på tomten i morgon innan ifrån morföräldrar inhämtande av barn.

Klockan är halv åtta och jag gäspar.
När hände detta senast?

Det är ändå skönt när det är varmt.
Och jag kommer troligtvis inte somna innan midnatt idag heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar