tisdag 28 april 2009

Alla heter Glenn i Göteborg

Det sägs att kvinnan är det svagare könet.
Detta dementeras med eftertryck!
Försök få tillbaka ditt täcke när hon, trots två andra täcken och maxat element, ändå fryser.

Det gick nästan att smyga in på jobbet idag.
Fick en dryg timme till att jobba ifatt, alltid något.
Sen har jag sagt det förut, men jag säger det igen:
Visma retail. Me don't like!
Professionalism någon?

Har även bytt däck på båda bilarna, väntade in i det sista då någon nämnde "aprilväder".
Ger mig fan på att det blir blankis i helgen bara för det.

I mitt tycke en väldigt sevärd match mellan Barcelona och Chelsea, trots att den slutade 0-0.
En fråga gnager mig ändå.
Får verkligen Florent Malouda betalt för att spela fotboll?
Jag stör mig på den mannen, kan inte riktigt peka på varför, men jag har aldrig sett honom göra någon exceptionellt.
Detsamma gäller Lucas Leiva i Liverpool.

Glenn Strömberg är, och förblir, däremot ett unikum i branschen.

Bygga tak i badrummet i morgon. Mjölksyran har redan börjat stiga.

Under avdelningen överskattade spelare, med risk för att åka på en fet höger på jobbet: Nani

2 kommentarer:

  1. Mitt utbredda Liverpool-hat till trots; snacka aldrig skit om Lucas. Dessutom är jag vänsterhänt.

    SvaraRadera
  2. fan jag missar ju både semis och finalen! tyck lite synd om mig!

    mats

    SvaraRadera