onsdag 8 april 2009

Rexona 24 hour

Svett.

I går var jag tvungen att byta skjorta på jobbet.
Idag har jag hunnit med en kaffelunch på en kvart under de 12 timmarna inom Coops blå väggar.

Mer framtagande och sammaställning av bevismaterial. Ni som behöver veta vet vad det handlar om. Men tid och kraft tar det.

Vidhåller min ståndpunkt angående mina medarbetare.
Rörigt, stressigt, i viss mån aggressivt, men fortfarande sådan skön stämning. Me like.

Sett på "Du är vad du äter". Han är rolig Jan Bylund. Och numer även relativt vältränad.
Beroende på vad man relaterar till så kan jag också känna mig rolig och vältränad.
Jag har kvickare oneliners än Kristina Lugn och Jabba the Hut står sig slätt mot min smärta, om än lite blekfeta, lekamen.

Valet av detta program innebar att jag valde bort Liverpool-Chelsea som pågår för fullt utan att jag har en aning.
Ja, jag ska givetvis se eftersändningen, trots att sport är färskvara.

Nattning av barnet är gjort, nu kvarstår nattning av fru också.

Därefter halvliggande ställning i soffa framför toppmatch, trots passerat "bäst före"-datum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar