fredag 1 maj 2009

Yes!

Ingenting av värde brann ner i min närhet igår. Positivt.
Oxfilé, ugnsbakad potatis och en väldigt god ört- och vitlökssås.
Till detta ett eller några glas rosé.
Väldigt vuxen valborg på tu man hand. Me like.

Vi hade visserligen sällskap av Jim Carrey och YesMan.
Fruktansvärt rolig.
Jämför det med Pregnant Man (som jag inte, under några förutsättningar, tänker se).

Jobbarhelg framför mig. 14-22.30 fredag-lördag-söndag.
Klagar inte. 48 timmar betalt på tre dagar.
Där Mats, har du en lagom arbetsvecka!

Enda likheten med tonårens valborgsmässoaftnar är att jag sov 12 timmar inatt.
Somnade alltså innan midnatt.
Båda delarna, mycket ovanliga.

1 kommentar:

  1. hehe, ja är det nån som jobbar så är det väl wasmus! :)

    btw hatar jag att jag måste skicka kommentaren två ggr innan den kan skickas! :(

    SvaraRadera