tisdag 12 maj 2009

Morning has broken

En vacker och varm sol.
En blå himmel.
En ledig dag.
Utedag i trädgården med dottern.
Idag är livet rättvist.

Det var värre igår.
Undrar om jag nämnt Visma Retail tidigare i den här bloggen?
Jag blir så förbannad på inkompetens.
Hur kan det ta närmre 10 timmar att skriva in ett lösenord?
Hur kan man vara så jävla dum, eller möjligtvis arrogant, så att man med sin "supervisorfunktion" tar över vår serverdator och stänger ner den sökningen jag startade för 9 timmar sen, och som i stort sett var färdig.
Det är sällan jag brusar upp, men då flög det saker kan jag tala om.

Men som sagt, det var igår.
Idag är bra.
Nu inväntas uppfylld verkningsgrad av allergimedicin, därefter trädgårdsarbete.
Hinner kanske sätta på en tvättmaskin först.

1 kommentar:

  1. nice! får komma ut och kolla in er trädgård snart! :)

    mats

    SvaraRadera