måndag 25 maj 2009

Hej mormor!!

Tillägnar första stycket min kära mormor.
Datanörd vid, visserligen blygsamma, snart 78 års ålder.
Väldigt imponerande.
Fick höra idag att också du läser min blogg. Trevligt.

Återgår till verkligheten:
Har ännu en gång blivit trött på att behöva samarbeta med amatörer.
Group four securicor. G4S.
Populärt benämnda som GAS.
Hur svårt kan det vara att få en växelbeställning rätt?
Jag kan absolut ha överseende med att det kan bli fel.
Men 3 gånger på en månad?
Det är ju fan pengar det handlar om. Nog sagt.

Jag har bevisligen kul på jobbet i alla fall.
Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt.
Tiden går alldeles för fort när jag jobbar...

Hann, trots lite lagom körigt på jobbet, med att hälsa på mor och gratulera henne på födelsedagen.
Det gick nästan smärtfritt, förutom att syster, närmast mordiskt, slet av backspegeln på vår Fiesta.
Han även hunnit med att se en film och mysa lite.
Natalie är så nöjd med mina filmval. (Lägg till en ironisk ton i den meningen) =)

Imorgon fortsätter badrumsbyggandet.
Elektriker på ingång.
Golvvärmen och belysningen ska på plats.

2 kommentarer:

  1. mmm jag säger ju det, hädanefter ska jag lita på min instinkt och aldrig mer låta dig välja en film ;o)
    puss

    SvaraRadera
  2. fan vilken underbar läsning! man skrattar ju varje gång! lite som en vuxen variant på Berts dagbok ju!!!

    Mats

    SvaraRadera