onsdag 20 maj 2009

Skruva den som Beckham

Det har ännu en gång varit en jävla dag, hela veckan.
Tydligen kan folk, med vanliga jobb, ta ledigt en klämfredag och på så sätt fira helg redan nu.
Det märks.
Visserligen roligt att det är mycket folk på jobbet, men det har möjligtvis passerat en mindre gräns när man kan vrida ur skjortan efter man stämplat ut.
Jag tror inte min telefon var tyst mer än ett par minuter i stöten. Det slutade med batteritorsk.
Tilläggas bör att jag, med mitt jobb, normalt sett inte blir svettig under ett arbetspass, till skillnad från de arma stackare som lassar tunga varor dagarna i ända.

Och den, bedömt av Djävulen själv, förbannade bankomaten ska vi inte prata så mycket om.
"Kortslutning i den automatiska lysrörständaren".
Undrar om jag kommer få höra den meningen igen under mitt liv.

Joxa lite trasa på lördag. Mycket lovvärt initiativ. Länge sedan senast.

Jadå, jag tog också ledigt på klämfredagen, men jag jobbar i morgon, så jag räknas inte.
Får ju inte missa 100% OB-dagar i onödan.

1 kommentar:

  1. japp, ska bli riktigt bra med lite boll, bara vädret håller i sig. får se hur bra kondis man har när man skjuter i väg bollen åt helsike första gången man rör den! :)

    SvaraRadera