söndag 3 maj 2009

Visserligen härstammar Henrik Larsson från Kap Verde...

Om Bingolotto hade en vinst som var "en årsförbrukning av näsdukar", då skulle jag också spela.
H-vete vad näsan rinner idag.
Ja älskling, jag vet att jag borde tagit den där sprutan, men då måste man gå till doktorn.
Bedömt är jag väldigt antihypokondrisk. Vill inte gå till läkaren, för de kan ju hitta något annat fel på mig.
Fast det kanske är hypokondri det med när jag tänker efter.

Del 3 av 3 gällande 22.30-kvällarna är över. Gick ju bra den här gången också.
När morgondagens sköte öppnas så innehåller den en ledig förmiddag, några timmars jobb och på kvällen säsongens näst sista coopianinnebandy (där är ett ord som ger massa poäng i alfapet). Trevlig dag i vilket fall som helst.

Dessa quizar som pollinerar facebook kan man ju bli mer eller mindre irriterad på.
En intressant variant dök upp idag.
Personen i fråga hade tagit quizet "Vilken svensk landslagsspelare är du?"
Resultatet: Cristiano Ronaldo.
Hepp!

En annan intressant sak är att bloggens stavningsprogram vill att det ska stå "landslags spelare".
Hepp 2!

För övrigt är det närmsta jag kommer Bingolotto att jag ikväll glömde att skicka returerna, lite extra jobb till Malin imorgon bitti.

3 kommentarer:

  1. bara så du vet så är jag fortfarande sur över att aldrig blivit inbjuden till coopianinnebandy:)

    SvaraRadera
  2. tanken slog mig, att det kunde vara så.

    SvaraRadera
  3. ja håller helt med skiten på facebook! :) vi kan starta en facebook grupp om det! :)

    fan tre av tre möjliga dagar i helgen spenderades på coop! är det ett bra tecken?

    mats

    SvaraRadera