fredag 15 maj 2009

1 Coca-Cola

Ett år till för Leeds i league one.
Lider med dig Mats!
Positivt för mig, angående Leeds-Milwall igår, var att jag för första gången på ganska länge bevittnade en mycket stark domarinsats.
Han tog obekväma (men regelmässigt klockrena) beslut. Han lade till 4 minuter i första, och 6 minuter som växte till 8 i andra.
Har det varit spelavbrott så ska det läggas till mer än de rutinmässiga 3. Bra!

Tycker förresten synd om den engelske domaren Mike Riley.
Han är säkert väldigt duktig.
Men hur ska han kunna få respekt, när han ser ut som en trippelkloning av Skalman, Gargamel och Sven-Göran Eriksson.

Utvecklingssamtal på dagis igår.
Alltid lite nervöst innan, men det gick bra.
Eller det går bra för vår lilla busunge.
Intelligent och tar för sig (ibland lite för mycket kanske)

Oj. Klockan går. (och går, men kommer aldrig till dörren)
Haha, titta, nu blev det humor i min blogg också =)

4 kommentarer:

  1. För mycket fotboll! Roligare när du är ironisk.
    puss

    SvaraRadera
  2. perfekt blogg!!! precis en sån jag vill läsa!!

    mer fotboll åt folket (mig)

    Mats

    SvaraRadera
  3. Nu har jag kommit på vem du är lik! Du påminner så mycket om Peter Settman, i ditt sätt och i ditt uttryck=)

    Lena

    SvaraRadera