lördag 23 maj 2009

Nicksuck

Dåligt med uppdateringar? Bah!
Jag har bara haft så otroligt mycket annat viktigt att göra.
Exempelvis är det ju väldigt lite vinter, så jag var tvungen att bygga min snögubbe av socker, det tar tid.

Blev en nödutryckning till jobbet igår vid 21.45 när rörposten lagt av.
Inte så glad fru, men desto gladare kollegor.

Spelat lite fotboll (nåja) med Lasse och Mats.
Att jag ovan nämner "nåja" beror mest på att vi tre är för korpen, vad korpen är för Champions League.
Men roligt har vi.

Bara regnet ger med sig så ska det grillas!
Meningen var att jag skulle grillat igår med, men det fick ställas in av dessa, minst sagt, fuktiga skäl.
Känner ingen som tycker om utspädd fläskfilé.

Det är väl bäst för husfriden, och gästerna, att jag tar en dusch innan jag sätter igång.

1 kommentar:

  1. att vi har roligt!!! :) har inte skrattat så mycket på länge!! :)

    sen att jag torskade alla tävlingar är ju en annan sak! jag kom ju inte sist på nicksucken iaf!!! ;)

    SvaraRadera