söndag 12 juli 2009

Det blev 4-4

Mycket kalas blir'e.
Kalas i förrgår, kalas igår och kalas imorgon.
Och mycket presenter till 4-åringen.
En rosa prinsesscykel av morfar och mormor. Ett "piano" (keybord på ben med blinkande lampor) av farmor och farfar.
Pussel, kläder, väskor, Hello Kitty-plåster, allt möjligt.
Det var roligt att vara barn.

7 rätt på både lilla (för andra veckan i rad) och stora V75-andelen.
Tyvärr ger det inga pengar (1000 spänn förra veckan, 150 spänn igår)
Jag bara sätter nivån för R eller den stackars sate som gör andelarna när jag är borta.
Sista dagen idag innan 4 veckors semester

Troligtvis kommer jag jobba minst lika hårt dessa veckor.
Att-göra-listan är ganska fulltecknad redan.
Takstege, rördragning, rörmålning, möblering, tröskelbyggning.
Dessutom har jag gått med på Ullaredning nästa lördag.

Jag får i alla fall betalt dessa veckor.

Såg en repris av Chelsea-Liverpool (kvartsfinal 2 i CL) igår kväll.
Det är, tillsammans med England-Sverige i U21-EM, årets match alla kategorier.
Även fast det var en repris kände jag mig inte säker på hur den skulle sluta.
Otroligt.

1 kommentar:

  1. och så tycker du jag är larvig när jag ser om ngn skräckfilm och inte vet vem som ska klara sig.
    puss

    SvaraRadera