torsdag 30 juli 2009

Det började på allvar med CM2

Snart är kaffet urdrucket och man kan sätta igång med dagens aktiviteter.
Försöka få lite ordning i datarummet kanske, vi har inte dammsugit här sen förra gången vi gjorde det och då hade vi inte gjort det sen sist, så det behövs nog.
Sen blir det grillat ikväll i början av Vikbolandet.

Tindras kusin Oliver är ju på besök, vi har övningskört lite och han har jobbat på i trädgården när han inte försöker beta av vår filmhylla nätterna igenom.
Ska sätta honom i arbete, bara jag får liv i honom.
Min älskade lagvigda anser att jag sover hårt och har svårt att vakna.
Igår vid lunch var jag inne hos Oliver och bankade två kastruller emot varandra. Inte en reaktion...

Blev lite FM-terapi igår kväll också.
Jag har spelat det där spelet (i olika versioner) i 15 år ungefär.
FM (CM) har varit med mig i mer än halva mitt liv, sedan tonåren.
Här pratar vi verkligen om en kär gammal vän.

2 kommentarer:

  1. cm/fm is the shit helt enkelt!! :)

    mats

    SvaraRadera
  2. coolt att jag vet vad fm och cm är då :D

    SvaraRadera