måndag 6 juli 2009

Superchansen 140:-

Inte sjuk.
Gillar inte det, är man sjuk är man på sjukhus.
Jag är inte på sjukhus, jag är hemma, alltså är jag inte sjuk.
I vilket fall som helst kände jag efter lunch att jag inte skulle orka hela dagen.
Så jag begav mig hemåt, bäddade ner mig med Lapidus och sov en stund.
Mår bättre nu. Jobb i morgon igen, dubbelt så fort för att jobba igen dagen.
Sista veckan innan semester...

Lyssnade på Lugna favoriter i bilen på väg hem. (Jag är så trygg i min sexualitet att jag kan lyssna på den kanalen).
En tjej ringde in och ville skicka en kärlekshälsning till sin nyblivna sambo.
Mysigt tycker ni? Javisst, säger jag. Om det inte vore för låtvalet.
Sarah Brightman och Andrea Bocelli, Time To Say Goodbye.
Någon hade kanske missat toalocket en gång för mycket, eller vägrat göra sig av med de vita tubsockorna.

7 rätt på andelstravet i lördags.
Köp era andelar på Coop Forum!

För övrigt behövs det mer Berg i England.

1 kommentar:

  1. najs, spelar fm och läser blogg! :)

    härlig kärlekshälsning.. :) nästan i klass med alex schulmans utgångsmusik på hans bröllop... " i still haven´t found what i´m looking for"...

    SvaraRadera