onsdag 1 juli 2009

En kväll i juni, då när sommaren är som bäst

Tänkte att det skulle bli en rejäl sovmorgon idag då jag jobbar kväll.
7.55 ringer serviceteknikern och berättar att han strax kommer och tittar på vår tvättmaskin.
Positivt verkligen.
Ingen extra sömn, men förhoppningsvis snart rena kläder.

Full fart på jobbet nu, det märks att min kära chef har semester.
Det är svettigt att försöka täcka upp en bråkdel av det han gör.

Jag har tidigare klagat på värmen. No more can do!
Det är ju faktiskt underbart. Sitta ute på kvällen, läsa en bok, bara koppla av.
Otroligt underskattat.
Nu ska vi bara hitta någon fin badplats i närheten också. Det lär finnas ett antal runt omkring där vi bor.
Bara inte alla är playa del kobajs, direkt bredvid åkern.

2 kommentarer:

  1. jag som trodde jag skulle få cred för koden..tvifan heller, då skulle det ges cred till ett slipsfritt coop. men jag förstår att ni är nöjda med att vara av med den. är rätt nöjd med att slippa scarfesen också faktiskt. trevlig scarfes:)

    nu slipper du mig några veckor, för det slog mig att även du har väl gjort digförtjänt av lite semester;)

    SvaraRadera