torsdag 2 juli 2009

Med mjölk

Känner ett obevekligt tvång att citera Gyllene Tider.
"Och jag vandrar i ett sommarregn"
Eller vandrar och vandrar. Tokspringer mot skydd bör stämma bättre.
Men lite fukt kan faktiskt behövas, även om helgen blir tråkig.
Jobb och bad står på agendan, så vi får se vad som händer.

Dagens början idag var bara skräp.
Jag var på returpunkten med ett hästsläp fullt av just det.
Lite underligt kundmöte där, men desto humanare personalpolitik.
De öppnade 10.00.
Klockan 10.03 satt samtliga anställda och fikade.
Kanske ska införa det på coopet? Efter att vi öppnat entrén så tar samtlig personal frukost.
Kunderna kan ju vänta, eller chansa på vad det kostar och lämna pengar.
Jag orkade inte vänta, jag chansade var jag skulle slänga en del grejer.

Nu börjar det nalkas den dagliga dosen jordgubbar.
Mycket trevligt sommarberoende.

Och våran busunge är hemma efter en vecka hos morfar!!

1 kommentar:

  1. puh! tre hela inlägg att läsa efter min spanien resa! :) nu är det avklarat! ;)

    vad tycker du om berg till villa då? 100 mille? =)

    SvaraRadera