söndag 5 juli 2009

Och så var de bara två...

Tindra har en ny vecka på morfardagiset. Men sen är det semester med lek och bus och bad!

Nu var det ett par dagar sen jag skrev igen.
Måhända undermedvetet eftersom en av de trogna kommentatorerna varit utomländare en tid.
Eftersom du har varit i Spanien så måste du komma till Coop och köpa "El kyllåda".

Marcus Berg till Villa?
Martin O'Neill sägs dra hårt i EM's skyttekung.
Han är ju lite sent ute dock.
Jag har köpt Berg till Villa i samtliga versioner av FM.
Kan i detta forumet (eftersom jag är säker på att MON läser) tipsa om att han alltid levererar!

Mycket trött efter helgen.
Lite sömn.
Mycket värme.
Mycket filmtittande.
Alltså inte den trevliga varianten med sköna actionscener, heta sexscener eller mycket skratt och skämt tillsammans med friterad potatis och läskeblask uppkrupen i en skön soffa med familjen.
Övervakningsfilm.
Jag har sett på 7-8 timmars lågupplösta, hackande bilder från en bakgård på Coop Bygg.
Detta sittande på en tveksam kontorsstol i ett säkerhetsrum.
Men man har ju inte roligare än man gör på sig....eller nåt sånt.

En liten irriterande sak.
Laglydig som jag är, jag betalar både skatt och tv-licens, så följer jag ju lagen om att släppa bussen först.
Jodå, inga problem.
Förutom ibland. T.ex. idag.
Bussen slår på blinkers, jag saktar in, bussen väntar, jag står still, bussen väntar, jag står stillare, bussen kör, bussen kör i 20 km/h, bussen kör i 15 km/h, bussen bromsar, bussen kör i 20 km/h, bussen svänger höger, jag kan köra förbi.
Efter att ha krypit i 3-400 meter.
Har inte bussarna en tight tidtabell??

4 kommentarer:

  1. Därför du skulle ha gjort som jag och susat förbi. Fattar inte att han kunde blinka ut så fort, ska inte kunderna få sätta sig ner?
    puss

    SvaraRadera
  2. haha, ska fundera på det där med lådan! :)

    hoppas han går dit då, blir lite mer repotage om villa då antar jag.. :)

    SvaraRadera
  3. okej..kyllåda då. dåligt av mig.

    SvaraRadera
  4. nu är jag äntligen tillbaka i sverige, för du menade väl mig förstår jag;) och coopet har vi redan varit på... vad tror du om oss egentligen?!;)

    Coop-pennan

    SvaraRadera