måndag 8 juni 2009

Jag måste ringa Carina

Blir mer och mer sällan jag skriver här.
Tänk om jag håller på att skaffa mig ett liv vid sidan av bloggen?

Idag var en sådan där arbetsdag som gick alldeles väldigt för fort. Klockan 14 började jag med vad jag borde gjort strax efter 8. Hoppsan.
Så fungerade inte BOSS (Behovs- och schemaplanering), så där blev inte mycket gjort.
Nygammal blåskjorta från Karlstad inträdde Coop. Direkt lika förbannad på kunderna. Trevligt.

Ett stycket Mats har nu också utträtt ur ungdomen. Ska vi odla mustasch tillsammans?

Christer Holm.
Ge honom ett paket begagnade smörknivar och en kartong kassettband så har han sålt det på en eftermiddag.

För att kommentera kommentaren till förra inlägget.
Jag har mer likheter med Simon Bank än vad man kan tro.
Vi har båda två armar och två ben.
Vi är båda tillverkade av en mamma och en pappa.
Vi tycker båda om fotboll.
Sen tog tyvärr likheterna slut.

3 kommentarer:

  1. hahahaha, det är väl vad man kallar livslång kärlek? älskar dom alltid å hatar dom ibland?:)

    SvaraRadera
  2. hahha, lätt att vi odlar moppemusch!!

    haha nej då, ni kan ju båda vara efterkloka och analysera matcher i efterhand! ;)

    SvaraRadera